03.10.2010

Snart jul

Jeg er liten og redd og maktesløs, men jeg har kjempefine venner, som sender meg brev med morsomme saker i, og andre ser på Den Fantastiske Mikkel Rev med meg, og lager matretter jeg aldri hadde kommet til å lage alene. Det er egentlig ganske fint. Jeg må bare lære meg sjøl å slappe av. Hadde jeg sagt til meg sjøl for et halvt år siden at jeg ikke takla å være alene, så hadde jeg ledd av meg sjøl. Jeg takler ikke å være alene. Jeg ler ikke. Og det er rart. Det kommer antakeligvis litt andre typer innlegg snart også. Eller, det kommer vel flere innlegg i det hele tatt, egentlig. Man må bare huske på at man har en blogg å vedlikeholde.
Akkurat nå for tida jobber jeg forresten med en kampanje for Trygg Trafikk. Hvordan få voksne til å bruke sykkelhjelm. Det er utrolig spennende og engasjerende. Zaloen endte opp så som så, men vi fikk skryt for teksten. Og da er jeg fornøyd.
Det er snart jul, forresten. Om to måneder og tjueén dager. Julebrusen har allerede arrivert i butikkhyllene. Må nesten begynne å handle julegaver snart, også. Trøndergaver. Jeg har vært trønder i 44 dager nå. Det har egentlig gått veldig fort. Og veldig sakte.
Nei, herregud, jeg kommer sterkere tilbake i mårra. Detta her blir bare surr.

5 kommentarer:

idelsy sa...

Ilu :]

Woah. Jeg har ikke begynt på skolen enda, og du begynner å snakke om julegaver. Nå føler JEG meg på etterskudd -_-

fluefaen sa...

Send meg julebrus i posten???? :D

<3

idelsy sa...

og btw: http://writeordie.drwicked.com/


K9z

fluefaen sa...

se, hadde jeg visst det, da hadde jeg visst mye:P

Rikke sa...

åheite. Jeg hadde helt glemt at det snart er jul.

STRESSA!