12.10.2010

Jeg lærer om headinger på skolen, men finner aldri noe bra å skrive her

Jeg søker på jobber. Eller, jeg har søkt på én jobb. I en te og kaffebutikk. Det lukter godt der. Jeg tror dét er en av årsakene til at jeg søker der. Jeg tror jeg trenger en jobb. Noe annet enn skolearbeid, liksom. Det pleier å fungere for å få hjernen til å tenke. Så kan jeg se på mennesker også. Jeg angrer egentlig litt veldig mye på at jeg ikke fikk rota meg til å søke på Samfundet. Det virker kjempegøy. Og det hadde sikkert hjulpet på ærefrykten min for bygget. Det virker så stort og skummelt. Også er jeg skråsikker på at det spøker der. Det hadde egentlig vært litt tøft.

Vi jobber fortsatt med Trygg Trafikk. Jeg er helt blank. Sliten. Ukreativ. Jeg skal hjem den dagen vi har presentasjon. Det er litt motiverende. Men samtidig vet jeg at vi må igjennom dette før jeg kan sette meg på toget.
Tenkte jeg skulle legge ut bilde av hva vi jobber med. Baby-Pro er visst ikke noe glad i å legge ut bilder. Firefox vil iallefall ikke åpne flere vinduer. Jeg tror kanskje de er i trassalderen. (Den gamle macen drev jo og ble senil, så det er jo på en måte en forbedring.) Den trenger forresten et navn. Baby-Pro, altså. Har du noen forslag?
Herregud. Jeg personifiserer macen min.

2 kommentarer:

Rikke sa...

Søk samfundet igjen til jula! Du kommer ikke til å angre, det er awesome der.

Kall den for Kurt! Kurt er verdens beste navn. Jeg skulle ønske jeg hadde en gullfisk som heter Kurt.

Lykke til med jobben :)

Rikke sa...

Det kan man! Hvertfall etter det jeg skjønte på funkene :)