21.10.2010

Tida går for fort

Jeg er en dårlig blogger. Men jeg har utrolig mye å gjøre på skolen om dagen. Trygg trafikk tar tid, men det er supergøy å manipulere inn reklameplakater i bybildet. I mårra er vi ferdig, og supergruppa blir oppløst. Det er synd. Men det er greit å bli kjent med andre i klassen også. Det som ikke er fullt så gøy på skolen er strategi. Der gikk planen om å se film på toget i vasken. Men herregud. Jeg går på en skole jeg gleder å dra til, sjøl om klokka viser altfor tidlig, og det er åtte minusgrader ute. (Ja, det er åtte minusgrader.) Men ja. Det er gøy å gå på skole. Og jeg merker at jeg lærer noe. Jeg har blitt flink, sjøl om jeg bare har gått på skole i to måneder.
Det her er forresten ei oppgave jeg hadde denne uka. Plakat for Romeo og Julie på Trøndelag Teater. Jeg fikk veldigveldig bra tilbakemelding. Det var kjempegøy. Hurra for meg!

Jeg drar en tur hjem til mammaen og pappaen min i mårra. Jeg gleder meg. Sove på mitt eget rom. I mitt eget hus. Med kjente lyder og lukter rundt meg. Før den tid må jeg bare pakke, henge opp klær, lage niste, leke i photoshop, lese korrektur på powerpoint, sove, vaske leilighet ettersom det er min vaskeuke (skjer ikke), sove, bli varm, ikke orke å stå opp, skrive refleksjonsnotat. Ja. Tja. Trondheim er litt bedre nå enn det var for et par uker siden, da. Det er da noe.

Ingen kommentarer: