15.11.2010

Livet har flest hverdager

Jeg suger på oppdatering. Forrige uke var jeg på skolen i gjennomsnitt ti timer hver dag, og vi endte opp med ingenting. Hurrafordet. De to neste ukene er jeg prosjektleder i tillegg, så jeg skal drive disse andre menneskene rundt, få de til å gjøre nyttige ting, få noe ut av det her. Og jeg har null tiltakslyst. Det eneste de skriker i hodet på meg er ordet "fri!" og "vi har jo ingen undervisning, hvorfor kan vi ikke ta fri?" Dag én, og jeg er drittlei. Hurra for meg og humøret mitt. La oss slenge på en senebetennelse og en mormor på sykehus også, så er du der. Fy faen.
Det er fire uker til juleferie, da. Tre uker til jeg skal hjem, antakeligvis. Jeg gleder meg.
Jeg trenger en svær oppmuntring. Anyone?

3 kommentarer:

Idelsy sa...

Jeg har en dag pa a lage en bok. Mandag. Og jeg har ikke tilgang pa mac for ca midnatt sondag. Kult ^^ ogsa sees vi i helga da :D

Idelsy sa...

Og jeg mente til jul da. menne jeg er trott.

motionocean sa...

æsj, get well :)
kanskje en vits?
<>

<>

:)
xxx