20.09.2010

Folkens

Fire følgere har jeg fått det siste døgnet. Av de fire følgerne er det ingen som legger igjen kommentar. Èn har lagt igjen på den gamle bloggen. Akkurat nå er selvtilliten min på bunn, og når den er det så kommer det ingen tekster av det slaget dere liker å lese. Da gidder jeg ikke å prøve en gang. Skjønner dere greia? Ja, må dere tenke. Learning by doing, og alt det der. Idag satt jeg forresten bak ei gammel dame som klagde over at hun ikke fikk med seg Karpe Diem på samfundet i helga. Pensjonistdame, liksom. Jeg smilte. Det er sånn jeg vil være når jeg blir gammel.

5 kommentarer:

Guess who, beijbi sa...

Okei, hvis du nedverdiger deg til å whine mer om at du ikke får kommentarer gidder jeg aldri mer å kommentere. På trass :p I allefall når du gjør det FØR jeg kaler å få med meg at du har flytta blogg og skrevet igjen. Vært inne å sjekka homokanin Maaange ganger i det siste for å se om du hadde skifta design faktsik. Njuvel.

JE GLÆR MÆ TIL DU KJÆM MED TEJPDISPENSÆRN MIN! (kommer du fredag? for jeg er litt opptatt lørdag). OG GRATZ MED Å FÅ BLOGGFINGRAN I GIR IGJEN!

Jah, det var lang kommentar det.

Luv <3

Rikke sa...

Du, det har gått én dag, du må ha litt tålmodighet :)

Sånne gamle damer er fine. Jeg snakket med noen døve pensjonister på bussen heromdagen, og tenkte at dét er sånn jeg vil bli. Var du forresten på Karpe?

Rikke sa...

SER DEN! Samme prioritering jeg skal ta når jeg får mammabesøk på torsdag :)

BTW, du finner skog bare en liten trikketur unna. Var der i dag, på klassetur! Gå av på endestasjonen :)

Feitesara sa...

MEN NÅ HAR JEG ENDELIG SJEKKA BLOGLOVIN IGJEN OG DA SÅ JEG AT DU VAR HER OG NÅ KOMMER DET KOMMENTARER SKAL DU SE JINTA MI! :D:D:D:D:D:D:D

idelsy sa...

Hvis det betyr få en Totoro er svaret nei. Gjelder det skilpadde er muligens svaret ja :p